Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Εχει περάσει ένας χρόνος από τότε που παντρεύτηκε ένα ζευγάρι και επειδή δεν έχει έρθει ακόμα ο διάδοχος επισκέπτονται τον ειδικό γιατρό , ο οποίος δίνει στη σύζυγο μια σειρά εξετάσεων και στο σύζυγο δίνει ένα κουτάκι και του λέει :
- Σ' αυτό το κουτάκι θέλω να βάλετε το σπέρμα σας και να μου το φέρετε εδώ όχι αργότερα από 2 ώρες αφότου το συγκεντρώσετε . Μπορείτε με τη βοήθεια της συζύγου σας ή μόνος σας.
Φεύγει το ζευγάρι και την επόμενη μέρα το απόγευμα πηγαίνει ο σύζυγος στο γιατρό και του δίνει το κουτάκι άδειο .
- Πού είναι το σπέρμα ; λέει ο γιατρός βλέποντάς το .
- Δεν μπορούσα με τίποτα γιατρέ μου . Προσπάθησα , προσπάθησα με το χέρι , προσπάθησα με τα δύο χέρια , τίποτα !
- Η σύζυγός σας δε μπορούσε να βοηθήσει ;
- Φώναξα και τη σύζυγό μου ! Προσπάθησε κι αυτή με τα χέρια , με το στόμα , τίποτα ! Να φανταστείτε ήρθε στο σπίτι και μια φίλη της γυναίκας μου . Προσπάθησε κι αυτή μαζί με τη γυναίκα μου με τα χέρια , με το στόμα , τίποτα ! Μέχρι και ένα γείτονα φώναξα , body builderά , 2 μέτρα αντρας ! Αλλά κι αυτός , τι με τα χέρια , τι με το στόμα , τι με τα δόντια , τίποτα !
- Αντρα ; και με τα δόντια ;
- Ναι , γιατρέ μου , δεν άνοιγε με τίποτα το γ****ενο το καπάκι !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου